5:57 PM | Posted in
"Zul , are you okay? It's nothing personal. We go for 'karipap' sometimes. Call me lah when you are free. No heart feeling, okay. And you tak payahlah jadi my lawyer lagi, I takut nanti you pelingkup I pulak. Masuk lokap,you. " said Mad King Leather to Zul Nordin, Independent MP of Kulim.

In this case no KY Jelly was applied, no forced penetration, no semen or spermatozoa left behind in the cavity. Just lost love..

" I tak suka you, Zul. You terlalu Islamic sangat. La ni I bukan macam dulu. I dah tinggalkan itu semua. I nak jadi PM mana boleh I jadi Islamist macam you. PKR mutiracial, mana boleh cakap pasal Melayu dan Islam. Itu semua kena tinggalkan. Kalau you nampak I macam Islamist itu I berlakon sahaja. Takkan you tak tau. Nalla pun kata I ni "Best Actor of the Century". Dia memang tahu I siapa, dia kan pimp I dulu. You jangan terkejut. Sorry la I mislead you all this while. Kalau you handsome macam Saiful mungkin I boleh simpan you, tapi you tak jambu la, Zul" added Mad King Leather, who was convicted for abuse of power sometime back.


Nothing personal, Anwar tells Zul
Category:
��

Comments

0 responses to "Nothing personal, Anwar tells Zul"