6:23 AM | Posted in
dari pisau.net : AP Kereta:Pembeli Tertipu,3 MP PAS Terlibat

Jika Bersangkut DUIT, PAS pun TAK BOLEH PERCAYA!

Tiga Ahli Parlimen dikhabarkan telah menjual AP-AP kereta yang diperuntukkan khas untuk mereka sebagai Ahli Parlimen untuk mendapat keuntungan segera.  MP PAS Kamarul Bahrin, Dr Lo' Lo' dan Siti Mariah adalah mereka yang terlibat manakala orang tengah dikhabarkan adalah Loh Gwo Burne.

Masalah timbul apabila kereta-kereta tersebut gagal didaftarkan ke atas nama-nama pembeli kerana ia di bawa masuk menggunakan AP Khas untuk Ahli Parlimen berkenaan. Pembeli pembeli kereta tersebut mengalami kerugian yang besar malah yang paling menyedihkan Ahli ahli parlimen ini tidak mahu bertanggungjawab jauh sekali memulangkan kembali wang yang telah dibayar.


Nafsu Seks Keterlaluan Ketua Dewan Ulama PAS Perlis 
Ustazah dakwa keinginan seks suami cukup tinggi

KANGAR 24 Mac - Seorang ustazah mendakwa suaminya, bekas Ketua Dewan Ulama Pas Perlis, Abdul Rashid Rahman lebih mengutamakan kepuasan seks sendiri tanpa mempedulikan kesihatan dirinya yang ketika itu menderita kesakitan akibat bisul di punggung.


Dakwaan tersebut dibuat oleh Siti Rosmala Mohamed, 38, ketika memberikan keterangannya selaku pemohon yang memfailkan permohonan cerai secara fasakh pada 15 Februari 2008 terhadap Abdul Rashid, 60. Siti Rosmala memberikan keterangan tersebut di hadapan Hakim Syarie, Mohd. Zaidi Abdullah di Mahkamah Rendah Syariah di sini.


Ibu kepada tiga anak itu turut mendakwa, walaupun mereka sering bergaduh sehingga tidak bertegur sapa lebih seminggu, namun suami sering kali memaksanya melakukan hubungan seks.


"Walaupun seminggu tidak bercakap, selepas saya dimarahi atau dipukul namun dalam soal nafkah batin (hubungan seks), saya mesti berikan biarpun terpaksa," dakwa Siti Rosmala-selanjutnya sini
Ulamak PAS kuat SEKS rupanya. Maklumlah terlalu banyak minum dan makan obat KUAT SEKS. Lihat saja iklan yang menjual ubat-ubat penaik nafsu dan untuk kuat tenaga batin di blog-blog PAS. Keinginan seks luar kawalan serupa binatang, apa dah jadi dengan ulamak-ulamak PAS?! 


Category:
��

Comments

0 responses to "Jika Duit dan B#&it , Orang PAS pun Tak Boleh Percaya!"